20 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ SOCIAL MARKETING ΣΤΟ TWITTER

ActOnline Twitter Marketing

20 Twitter Marketing Tips

 

Το twitter έχει γίνει ένα δημοφιλές εργαλείο για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αναπτύξουν την online παρουσία τους και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους.
Ενώ υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιχειρηματικές συμβουλές στο διαδίκτυο για το Twitter, πολλές από αυτές μπορεί να είναι ξεπερασμένες ή να δημιουργούν σύγχυση ακόμα και σε έναν έμπειρο επαγγελματία του marketing, μετατρέποντας ένα μήνυμα 140 χαρακτήρων σε ένα χάος.

Το Twitter παρέχει στις επιχειρήσεις ένα κανάλι, μέσα από το οποίο μπορούν να συνδεθούν με νέους ανθρώπους, να διατηρήσουν την επαφή με υπάρχοντες πελάτες, να ενημερωθούν για τις νέες εξελίξεις στο χώρο που δραστηριοποιούνται, να παρακολουθούν τον ανταγωνισμό, αλλά και μία πρόσθετη μέθοδο για τη μετάδοση της πληροφορίας και την ενίσχυση της επικοινωνίας.

Οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Twitter για να ευαισθητοποιήσουν το κοινό, να συνδεθούν με τους πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Αν είστε νέος στο Twitter, τότε είναι φυσιολογικό να υπάρχει κάποια σύγχυση. Μπορείτε να μάθετε τα βασικά, όπως τη δημιουργία του λογαριασμού σας, μέσα από αυτή τη σελίδα από το blog του Twitter.

Πριν συζητήσουμε για επαγγελματικές συμβουλές στο Twitter, σκεφτείτε γιατί θέλετε να επενδύσετε στο Twitter marketing.

Κάποιες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα sites κοινωνικής δικτύωσης για να ενισχύσουν το εμπορικό τους σήμα, ή να δημιουργήσουν κανάλια επικοινωνίας. Άλλες χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν ιδέες, να συνδεθούν με σχετικούς με το αντικείμενό τους, χρήστες ή να δημιουργήσουν επισκεψιμότητα στο website και στο blog της εταιρείας. Κάποιες ακόμα, χρησιμοποιούν το Twitter για να ενημερώνονται με όλες τις νέες εξελίξεις, να ακολουθούν διασημότητες ή να παρέχουν άμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες τους.

Καθορίζοντας σαφώς το σκοπό και τους στόχους σας στο marketing, θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε πως να χρησιμοποιήσετε καλύτερα το Twitter, για να δημιουργήσετε business value. Αν δε χρησιμοποιήσετε σωστά το Twitter, τότε ο χρόνος σας μπορεί γρήγορα να χαθεί στον κόσμο της ψηφιακής επικοινωνίας.
Παρακάτω είναι οι 20 σημαντικότερες επιχειρηματικές μου συμβουλές, για το Twitter. Αν θέλετε να συμπληρώσετε περισσότερα Twitter business tips σε αυτή τη λίστα, τότε προσθέστε τα στα σχόλια, στο τέλος αυτού του άρθρου.


20 Twitter Marketing Tips

Βελτιστοποιήστε την εταιρική σας παρουσία στο Twitter.

ActOnline_Twitter Marketing_Branding1. Αναγνώριση: Το όνομα χρήστη, είναι αυτό που θα κάνει τον κόσμο να σας αναγνωρίσει στο Twitter και λειτουργεί ως η URL διεύθυνση της πλατφόρμας σας. Είναι σωστό να εξασφαλίσετε ότι το Twitter username σας είναι είτε το όνομα της επιχείρησής σας, ή αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, να είναι κάτι εύκολο για τους ανθρώπους να το διακρίνουν και να το θυμούνται.

2. Branding: Προσθέστε προσαρμοσμένο περιεχόμενο στο Twitter προφίλ σας, σε μορφή banner, εικόνας προφίλ, η εικόνας background. Ένα από τα ευκολότερα tips στην εφαρμογή τους είναι να φέρετε την εικόνα της επιχείρησης στο προσκήνιο. Πρέπει να εξασφαλίσετε ότι το Twitter branding συμβαδίζει με το branding της εταιρείας σας, της ιστοσελίδας σας και όλης της online και offline παρουσίας σας.

3. Βιογραφικό: Το βιογραφικό σας είναι το μόνο μέρος για προσαρμοσμένο κείμενο στο Twitter, εκτός από τα tweets σας. Βεβαιωθείτε ότι περιγράφει σωστά αυτό που κάνετε, πως αυτό μπορεί να ωφελήσει το κοινό σας και ότι περιέχει όλα τα σχετικά hashtags. Επίσης θυμηθείτε να συμπεριλάβετε την τοποθεσία σας και ένα link στο website σας.

Δημιουργήστε μία στρατηγική περιεχομένου

4. Σχεδιασμός: Αφιερώστε χρόνο για να καταλήξετε σε ένα πλάνο περιεχομένου για το Twitter και να ορίστε τις κατευθύνσεις και την πολιτική χρήσης. Αναζητήστε και δημιουργήστε ένα ευέλικτο ημερολόγιο περιεχομένου, που να επιτρέπει τη δημιουργικότητα και την ανταπόκριση στις τάσεις του κλάδου σας, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη συνέχεια και την κάλυψη στην επαγγελματική σας επικοινωνία. Όπως σε όλες τις επιχειρήσεις γενικότερα, ο σχεδιασμός είναι απαραίτητος για τη σωστή προβολή στο Twitter – Ένας αποτυχημένος σχεδιασμός, είναι σχεδιασμένο να αποτύχει.

5. Προσθέστε αξία: Πάντα να προσφέρετε αξία στο κοινό σας. Αυτό είναι θεμελιώδους σημασίας για κάθε επιχειρηματική ενέργεια στο twitter. Χωρίς κάποια αξία, κανείς δεν θα έχει λόγο να σας ακολουθήσει ή να αλληλεπιδράσει με τα μηνύματά σας. Αξία συνήθως αποδίδεται σε συναρπαστικό, σχετικό περιεχόμενο που κάνει το κοινό σας να ανταποκριθεί θετικά.

6. Μορφή: Στόχος σας θα πρέπει να είναι η εναλλαγή μηνυμάτων (Tweets) και διαφόρων ειδών ενημερώσεων, που θα περιλαμβάνουν γνώμες, ειδήσεις, σχετικές προσφορές, ενδιαφέροντα άρθρα, βίντεο, συμβουλές, εικόνες, επιχειρηματικές ανακοινώσεις και περιεχόμενο προώθησης – πωλήσεων.

7. Επιμέλεια: Η επιμέλεια του περιεχομένου είναι η τέχνη του να μοιράζεστε το υπάρχον περιεχόμενο με το κοινό σας. Εάν το περιεχόμενο είναι σχετικό και ενδιαφέρον, τότε αυτή η τακτική παρέχει πρόσθετη αξία σε αυτούς που σας “ακολουθούν”, ενώ παράλληλα διευκολύνει τη μετάδοση των μηνυμάτων σας σε ευρύτερες πηγές.
Είναι επίσης ευεργετική για τη δημιουργία και την ενίσχυση των σχέσεων με άλλους δημιουργούς περιεχομένου στον κλάδο σας και μπορεί να δημιουργήσει αμοιβαίες προσπάθειες για πρόσθετες κοινωνικές συμμετοχές.

8. Hashtags: Χρησιμοποιήστε hashtags για να διευρύνετε το πεδίο δράσης του περιεχομένου σας. Οι χρήστες ακολουθούν hashtags που είναι σχετικά με τη δραστηριότητα και τα ενδιαφέροντά τους. Χρησιμοποιώντας σχετικά hashtags στα tweets σας, αυξάνετε την εμβέλεια και την προβολή τους.

9. Τι κερδίζω?: Μπείτε στη θέση του κοινού σας και αναρωτηθείτε: Τι σημαίνει αυτό για μένα? Εάν σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε το Twitter για να προσεγγίσετε και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας, διαμορφώστε τα μηνύματά σας έτσι ώστε να πείθουν τους χρήστες να αναλάβουν δράση. Σκεφτείτε για ποιο λόγο οι άνθρωποι θα αποφασίσουν να κάνουν τις ενέργειες που θέλετε να κάνουν και σχεδιάστε το περιεχόμενό σας ανάλογα.

Αναπτύξτε και ενεργοποιήστε το κοινό σας

ActOnline_Twitter Marketing_People Dancing10. Αλληλεπίδραση: Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων γίνεται μεταξύ ανθρώπων, οπότε βεβαιωθείτε ότι αλληλεπιδράτε με άλλους χρήστες του Twitter. Η απλή δημοσίευση περιεχομένου δεν θα αποδώσει απέναντι στους επιχειρηματικούς ή marketing στόχους σας. Αφιερώστε τον απαραίτητο χρόνο για να προσεγγίσετε και να μιλήσετε σε υφιστάμενους και νέους πελάτες.

11. Προσωπικότητα: Θα πρέπει να παρουσιάζετε την προσωπικότητά σας ώστε να μεταδίδετε την εικόνα της επιχείρησής σας σωστά. Είναι εύκολο για κάτι που συμβαίνει σε παγκόσμια κλίμακα να ξεφύγει από τα πλαίσια, γι αυτό βεβαιωθείτε ότι διατηρείτε την φήμη της επιχείρησης, ενεργώντας με υπευθυνότητα. Να είστε ο εαυτός σας και να μην έχετε ένα alter-ego μόνο για την online συνομιλία. Σε μία τηλεφωνική επικοινωνία που μπορεί να ακολουθήσει ένα Twitter chat, θα πρέπει ο χρήστης να συναντήσει το ίδιο πρόσωπο / εταιρεία, ώστε να μην θεωρηθεί παραπλανητική.

12. Εργαλεία: Χρησιμοποιήστε διάφορα εργαλεία, όπως ManageFlitter και JustUnfollow για να ακολουθήσετε στοχευμένους χρήστες και να αυξήσετε τον αριθμό των followers. Μία από τις συμβουλές για το Twitter που συνήθως παραβλέπεται είναι να βεβαιωθείτε ότι δεν απευθύνεστε συνεχώς μόνο στο ίδιο κοινό. Αναπτύξτε τους στόχους και το πεδίο εφαρμογής και τα Tweets σας θα φτάσουν μακρύτερα.

13. Αναφορά: Αν θέλετε τα tweets σας να φτάσουν πέρα από τους χρήστες του Twitter στους οποίους απαντάτε, τότε μην ξεκινήσετε το μήνυμά σας με @username. Βάλτε μία τελεία (.) πριν από το Twitter handle και το μήνυμά σας θα εμφανιστεί στην αρχική ροή αυτών που σας ακολουθούν και όχι μόνο αυτών στους οποίους απαντάτε.

14. Ανταπόκριση: Μην περιμένετε οι άλλοι χρήστες του Twitter να μοιραστούν τα μηνύματά σας μόνο επειδή εσείς μοιραστήκατε τα δικά τους. Το Retweet δε σημαίνει αυτόματα την έγκριση της επιχείρησής σας ή την προσδοκία να επιστραφεί το θετικό συναίσθημα. Η ανταπόκριση έρχεται όταν υπάρχει αμοιβαίο όφελος, που επικεντρώνεται στην αξία και τη χρησιμότητα.

15. Εξυπηρέτηση πελατών: Το Twitter είναι μία πλατφόρμα επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο με πολύ γρήγορο ρυθμό, λόγω του ορίου των 140 χαρακτήρων στο περιεχόμενο των tweets. Αυτό σημαίνει ότι είναι μια καλή πλατφόρμα για την παροχή άμεσης εξυπηρέτησης, μεταφέροντας τα μηνύματα στους πελάτες ή τους δυνητικούς αγοραστές, γρήγορα και εύκολα.

16. Πωλήσεις: Σε αντίθεση με τις σύγχρονες πεποιθήσεις, το Twitter και άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πώληση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γίνει σωστά και σύμφωνα με την κοινωνική εθιμοτυπία. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία κοινωνικής παρακολούθησης (social monitoring tools) για να εντοπίσετε σήματα πρόθεσης αγοράς, ώστε να εμπλακείτε κατάλληλα με τους χρήστες του Twitter.

Μετρήστε τα αποτελέσματά σας και βελτιώστε τις προσπάθειές σας

17. Μέτρηση: Χρησιμοποιήστε εργαλεία μέτρησης, όπως τα Twitalyzer, Twtrland ή TweetReach για να μετρήσετε τις προσπάθειές σας στο Twitter marketing. Συγκρίνετε και αξιολογήστε τις επιδόσεις σας σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς και εμπορικούς σας στόχους, για να δείτε πόσο αποτελεσματικές ήταν οι καμπάνιες σας στο Twitter.

18. Ανάλυση: Αναλύστε τις μετρήσεις σας για να προσδιορίσετε ποιες πρακτικές έχουν “προσθέσει αξία” και ποιες όχι. Μία από τις συμβουλές που προτείνω στο Twitter είναι να εντοπίσετε το 20% των προσπαθειών που συμβάλλουν στο 80% των αποτελεσμάτων και μετά να επικεντρωθείτε σε αυτό το 20%.

19. Βελτίωση: Κατανοήστε τι έγινε στο 20% των προσπαθειών για να παράγουν σημαντικά αποτελέσματα και βελτιώστε τις καμπάνιες σας αναλόγως. Η κατά τακτά χρονικά διαστήματα βελτίωση των ενεργειών, εξασφαλίζει ότι οι καμπάνιες σας στο Twitter θα συνεχίσουν να βελτιώνονται και θα είναι πάντα προσανατολισμένες στα αποτελέσματα.

20. Επανάληψη: Βρείτε τι λειτουργεί και επαναλάβετε, με μικρές βελτιώσεις. Αυτός ο συνεχής κύκλος θα σας επιτρέψει να κατανοήσετε την επίδραση που έχουν μικρές αλλαγές στην καμπάνια σας, κάτι σαν μια συνεχής δοκιμή με διαφορετικές Twitter πρακτικές.

 ActOnline_Twitter Marketing_Ταχύμετρο

 

 

Αν πρόκειται να θυμάστε μία μόνο από όλες τις επαγγελματικές μου συμβουλές για το Twitter, να θυμάστε ότι

το να στέκεσαι ακίνητος είναι σαν να κινείσαι προς τα πίσω – πάντα να κινείσαι προς τα εμπρός και να προσπαθείς να βελτιώνεσαι.

 

Δείτε εδώ 30 ακόμα σημαντικά tips, για να ενισχύσετε την παρουσία σας στο Twitter

Είναι η επιχείρησή σας στο Twitter?

Αν όχι, τότε σκεφτείτε τις εμπορικές ευκαιρίες που πιθανά χάνετε.

Και αν η επιχείρησή σας είναι ήδη στο Twitter, τότε σκεφτείτε αν εφαρμόζετε όλες τις 20 συμβουλές για την εταιρική σας παρουσία στο Twitter. Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσετε ότι η social media στρατηγική σας παραμένει επιτυχημένη.

ActOnline_Twitter Marketing_sigmature

 

 

Partner / e-Marketing – Advertising

www.actonline.gr


Σχολια

  1. Lovely Webpage, Keep up the very good job. Thank you! http://www.businessguide.in/user/profile/114884

  2. (: i’m really delighted i reached job shadow you.

    You’re fantastic!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Font Resize
Contrast

Εγγραφείτε στο Newsletter και ΚΕΡΔΙΣΤΕ το κόστος διαχείρισης της διαφημιστικής σας καμπάνιας (Google AdWords) για 15 ημέρες!

Μη χάσετε την προσφορά γνωριμίας της ActOnline! Ισχύει για λίγες μόνο ημέρες.

Οι πληροφορίες σας δεν θα διαρεύσουν σε τρίτους